lauantai 28. heinäkuuta 2012

Kerrankin onnisti!

Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt, että porukka juoksee Seppälässä ja kantaa sieltä lakkaa ja kynsikamaa ulos ihan hullun halvalla - ja itse en löydä sieltä koskaan mitään millään alennuksella :D

Tänään sitten lähdin hakemaan itselleni uutta aluslakkaa, Ginasta. No pakkohan oli tietysti ottaa se kolmen setti. Tietty.
Base coat
Deep sea
Tätä Ginan sinistä lakkaa jo ihastelin pitkään Sonnen postauksesta. Lopulta se oli pakko ottaa mukaan.

Python green
 Ja tämä oli setin kolmas. Ihana pirteä vihreä :)

Sitten se Seppälän saalis. Siellä oli -70% hyllykkö ja vielä kolme aletuotetta kahden hinnalla. Mukaan lähtivät siis:
Sunny Side Up
GR koristelulakka
Burgundy Frost

Ja nämä kolme kustansivat 1,40 euroa :O Kerrankin oikeasti oli tuuria!

Löytyikö teille mitään mieleistä?

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Joo, se aika nopeasti valikoitui mulla tohon kolmen settiin. Se on kyllä jo lähes neon-sävy. Tai varmaan onkin :D

      Poista
  2. kivoja lakkoja ,mä ostin kans alesta ton golden rose koristelakan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Seppälän tapa alentaa ja hinnoitella tuotteet on just sellanen, etten tiedä ikinä mikä on alessa ja mikä ei :D Yhdessä hyllyssä lukee miinusaleprosentit ja siellä on täsmälleen sama lakka kuin viereisessä hyllyssä eikä kummassakaan ole hintalappua...

      Poista
    2. Täällä päin on kyllä ollut ihan selkeät merkinnät, aika outoa miten se vaihtelee! :D

      Ja mä olen suht paljon kantanut Seppälän alennuksista kynsilakkoja kotiin, mutta paljon jättänyt sinnekin. :D Nyt vaan ostolakkoilua, jei! :| :DD

      Poista
    3. Joo, toi merkintähomma siinä nimenomaisessa myymälässä itseasiassa selvisi mulle juurikin tällä käynnillä :D Varmasti on jäänyt paljon kaikkea ostamatta sen takia, etten ole edes älynnynt tuotteiden olevan alessa :D Tää on siis vain ja ainoastaan hyvä asia. Liitytkö mun kanssa nyt sellaiseen oikeasti ostolakossa -kerhoon? Meinaan oikeasti.

      Poista
  3. itse en ole myöskään löytänyt ikinä seppälästä mitään alennettuja lakkoja, voisin käydä joku päivä taas tsekkaamassa jos onnistaisi!:D kivoja lakkoja(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä näköjään joskus onnistaa sellaistakin joka ei koskaan löydä, joten sinne vaan :D

      Poista
  4. Itse taas olen löytänyt aika paljon Seppälästä aletuotteita. :)

    Olipa halvat nuo Seppälän ostokset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun alesilmässä on varmaan ollut vikaa :D Ja ihmeen halvat oli mustakin :)

      Poista
  5. Nyt alko mustakin tuntua, että täytyy tehdä Gina Tricot -reissu...

    VastaaPoista