maanantai 23. heinäkuuta 2012

Palautteet arvonnasta

Ajattelin tehdä jonkinmoisen koosteen kaikesta palautteesta, mitä arvonnan aikana tuli :) Ja tietty vähän vastaillakin niihin. Laitoin nyt niin, että palautteen lihavoin ja omat vastaukset on normaalilla perässä.
  • Ostospostaukset, sillä niistä saa uusia hankintaideoita. 
On niitä välillä ollutkin :) Oon sellainen ostelija, että ostan yhden lakan tänään ja toisen huomenna, eli odottelen mieluummin, että niitä on enemmän postattavaksi kerralla.
  • Kynsilakkakokoelman esittelyt merkeittäin
Mietin tämän ja sen välillä, että lisäisin Lakkani-sivulle kuvat lakoista. Ensin meinasin laittaa kaikkien esittelyn kerralla, mutta koska kuvasin ne kaikki yksitellen, laitan merkeittäin. Kuvattu siis on ja pitäs vielä bloggeriin latailla ja jotain kirjallista raapustaa :)
  • Koristelutarvikkeiden esittely
Tällaisen postauksenkin tuossa aikaisemmin jo toteuttelin :) Täältä voi käydä katsomassa.
  • Kynsien huolto -postaus
Huoltopostaus oikeastaan löytyykin jo tästä. Mulla on suunnitelmissa tehdä pieni tutontapainen siitä, kuinka kuorin käteni ja kynsinauhani.
  • Säilytyspostaus
Voisipa sanoa, että työn alla. Mulla on ollut tässä kynsitarvikkeiden siirto paikasta toiseen just tän arvonnan alussa.
  • Top 10 -lakat
Tätä oon itseasiassa laittanut jo alulle :)
  • Mielipiteet/kokemukset joistain tuotteista esim. kynsinauhaöljyt, voiteet tmv.
Jotain löytyi jo tuolla käsienhoitopostauksessa, ja käytän pitkälti samoja tuotteita.
  • Teemaviikko, esim. hedelmät, tapetit, liikennemerkit
Teemaviikkoja toivoi aika moni. Jossain vaiheessa voisi harkita toteuttavansa, tapetit olisi hauska erilainen aihe.
  • Videopostauksia
Tällä hetkellä tilanne on se, että mulla ei ole mahdollisuutta kuvata. Tai siis onhan mulla kamera kännykässä, mutta video ei olisi ollenkaan hyvälaatuinen, niin mieluummin pitäydyn vielä kuvissa.
  • Tutoriaaleja
Tutoja tulee varmasti tehtyä jatkossakin. Tutoille olenkin tehnyt oman välilehtensä, niin ne ovat helposti löydettävissä ja selkeästi omassa paikassaan.
  • Suurempia kuvia!
Kuvat on tällä hetkellä bloggerin valinnassa asetuksella "suuri". Olen kokeillut myös alkuperäistä kokoa ja erittäin suurta, mutta ne ei mahdu enää tekstikentän sisäpuolelle. Oon aika tekniikan ihmelapsi, joten mun pitää yrittää selvittää, miten niitä saisi suuremmiksi. Omastakin mielestä ne voisi vähän suurempia olla, muttei paljon.
  • Ammattisanaston suomentamista!
Tämä oli oikeasti ihan kuningasidea, ja siksi se löytyykin jo linkattuna tuolta Tutoriaalit-välilehdeltä.
  • Leveämpi tekstikenttä olisi parempi.
Leventäisin sitä itsekin, mutta se ei enää sopisi valitsemaani taustaa ja todella tykkään taustasta. Seuraavan taustan kanssa sen voi saada leveämmäksi, jos malli on sopiva :) Vähän muita blogejakin tutkin, ja aika standardilta munkin leveys näyttää...
  • Hienoja kynsiä! Huolellisesti siistityt lakkaukset.
Kiitos! Olen kai aika huolellinen lakkaaja, koska mä joudun siistimään omasta mielestä tosi vähän sormiani :D
  • Blogin ulkoasu on kaunis ja selkeä
Ulkoasusta tykättiin värimaailman ja selkeyden takia. Tykkään itse tällä hetkellä ainakin vihreän ja ruskean yhdistelmästä, joten tämä sopi mun blogiin kuin nenä päähän. Selkeys on ollutkin tavoitteena, enkä halua tunkea sivupalkkeja täyteen kaikkea krääsää :D
  • Vaihtelevat postaukset hyviä.
Kiitosta! Yritän vähän katsoa, että käyttäisi aina erilaisia värejä ja koristelutyylejä. Ja tietty väliin aina esim. ostoksia tai tutoja :)
  • Kiva ja sujuva kirjoitustyyli
Kiitos paljon! Oon saanut aikaisemminkin hyvää palautetta kirjoittamisesta ja se on jotenkin mun juttu :)
  • Selkeät kuvat ja rauhallinen tausta
Ihana kuulla, että näin on! Olenkin melkein pelännyt niiden laatua, koska yritän parhaani, mutta en ole valokuvausta aikaisemmin harrastanut eikä välineetkään ole kummoiset.
  • Kysymys: Mitä kameraa käytän:
Kuvaan kaikki kuvani Casion 7,2 megapikselin digikameralla, joka on mallia Exilim EX-Z11. Itse en kameroista mitään tiedä, mutta kuulemma ihan hyvä peruskamera.

Kuva on lainattu täältä.
  • "Olet mukavan oloinen."
Kiitos! Tämä kommentti lämmitti sydäntä erityisesti :)
  • "Tää blogi on mun ylivoimanen lemppari kynsiblogeista."
Oi että! Vähän mulla on nyt sydämen kuvat silmissä <3 Olen todella otettu!

Siinäpä olikin paljon palautetta ja pyrin ottamaan ne huomioon jatkossakin.
Kiitos vielä kaikille osallistuneille ja tietenkin tervetuloa uusille lukijoille, joita tulikin paljon!
Olin alunperin ajatellut seuraavaa arvontaa "perinteisesti" 100 lukijan  rajapyykin kohdalle, mutta jos se tulee hiukan liian nopeasti mun lompakolleni, niin lykätään sitä hiukkasen :) Toki, mitä enemmän lukijoita tulee, sitä nopeammin arvotaan seuraavan kerran :)

Nyt pidän pienen tauon ja toivon että viihdytte blogissani jatkossakin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti