keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Lakkani: Rimmel & Rulix

Nyt siis aloitan esittelemään vähitellen mun lakkojani. Tein päätöksen, että esittelen ne merkeittäin ja tulevaisuudessa ne löytyvät tunnisteista sanalla "lakkani".

Sitten asiaan:

Rimmelin lakkoja omistan kolme, yhden tuoksulakan ja kaksi tummaa shimmerlakkaa.

Rimmel I <3 Lasting Finish Lemon Drop tuoksulakka
Itse en pidä tästä hedelmän tuoksuisesta lakasta sen tuoksun takia. Se on vähän keinotekoisen hajuinen ja aiheuttaa minulle helposti päänsäryn haistessa läpi jopa paksun päällyslakkakerroksen alta. Väri sen sijaan on aivan ihana enkä valita sen levittymisestäkään. Yksi asia, minkä yritän joka kerta huomioida on se, ettei lähistöllä leijailisi mitään tummaa nöyhtää, kun lakkaan. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin musta karva sileän cremepinnan keskellä.
Rimmel 60 seconds Hard Rock
Rimmel 60 seconds Pompous
Noista nopeasti kuivuvista Rimmelin lakoista pidän muuten, mutta sivellin on omasta mielestä liian leveä.

Sitten ne, jotka ei pidä siitä, että haukun lakkoja, ei kannata lukea :D Mulla on nimittäin kaksi Rulixin lakkaa (tai toisessa lukee rx, mutta ostin ne samasta laarista?) Tuosta oranssista pidän kyllä, se levittyy hyvin ja on kaunis, vaikkakin ohut. Mutta se haisee maalilta :D
Glitterlakka puolestaan on ihan kuin hileliimaa askartelukaupasta. Se eksyy kynsille erittäin harvoin :D
rx punainen glitterlakka
Rulix oranssi shimmerlakka

6 kommenttia:

  1. Musta nuo Rimmelin leveämmät siveltimet ovat kivoja : ) Mulla on niin epävakaa käsi, että sen kanssa on helppoa, kun jopa yksi siveltimenveto riittää per kynsi eikä tarvitse ruveta tusaamaan ja sotkemaan mihin sattuu :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on muuten ihan päinvastoin :D Mitä leveämpi suti, sitä enemmän suttua kynsinauhoilla :D

      Poista
  2. Tuo rx glitterkynsilakka näyttää tosiaan ihan kimalleliimalta. Kamala, kuka tuollaisia edes tekee ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on yhtä kauhea kuin miltä näyttää :D Venyy ja paukkuu jopa ohentajan kanssa :D

      Poista
  3. Mulla toi lemon drop aiheuttaa hirveäst harmaita hiuksia. se jää musta turhan raidalliseksi ja kuivahtaa liian mattaisen näköiseksi. Käytän sitä enää koristelutarkoituksessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, onkohan mulla sit liian ruusuiset muistikuvat :D Siitähän on jo hetkinen aikaa kun viimeksi oon tolla lakannut...

      Poista