keskiviikko 8. toukokuuta 2013

I Love Spring -haaste

Hannele haastoi minut ja pakko on tehdä, koska tykkään keväästä :) Kevät onkin aikalailla omaa lempiaikaani, koska ei ole vielä tukahduttavan kuumaa ja saa alkaa pukeutua kevyemmin. Linkin takaa löytyy myös Hannelen vastaukset kevätkysymyksiin :)

1. Mikä on lempikevätkynsilakkasi?

Lemppari kevääseen on tällä hetkellä vaaleaa ja hentoa. Eli Beauty UK:n Cafe Culture. Ihanan puuterinsävyinen shimmerlakka. Oon muutenkin innostunut nyt kevään tullessa vaaleista ja jopa läpikuultavista ja luonnonläheisistä sävyistä, vaikka olen aina pitänyt enemmän kirkkaista, tummista ja voimakkaista väreistä. Kelkka käännetty!



2. Mikä on lempihuulituotteesi tai -värisi keväällä?

Tällä hetkellä tykkään elfin Runaway Pink -sävystä. Se on suht neutraali omilla huulilla, eikä mulle oikeastaan vaaleat punat sovikaan :)




3. Mikä on lempikevätmekkosi?

Keväällä en mekkoja käytä, mutta kesämekoista sanon sellaisen punakukkaisen.

4. Lempikevätkukkasi?

Pitää vastata leskenlehti, vaikka se vaatimaton onkin. Se on kuitenkin se ihan ensimmäinen, mitä aina keväällä näkee!

5. Lemppari keväthuivi tai -koru?

Keväthuivi on mintunvihreällä pohjalla ja erisävyisellä oransseilla ja keltaisilla kukilla.

6. Mistä trendeistä olet kaikista eniten innoissasi tänä keväänä?

Hmmm...en koe että olisi mitenkään trendien perässä. Mutta jos jotain pitää valita, niin ehkä pastellin sävyt ja muutenkin vaaleat ja läpikuultavat kynsilakat on nyt rantautuneet mun värivalikoimaan.

7. Lempikevätkynttilä?

Keväällä ei voi polttaa kynttilöitä. Piste. Ne on talven juttu.

8. Lempikeväthajuvesi tai -vartalosuihke?

Oon tylsä ja vastaan, ettei mikään koska kumpiakaan en vain yksinkertaisesti käytä.

9. Minkälainen kevät on siellä, missä asut?

Kirjotin tähän jo aiemmin, että harmaata on, mutta täällähän paistaa aurinko! Ja on lämmin ^^

10. Mikä on lempiasiasi keväässä?

Kun lumet sulaa pois ja saa alkaa käyttää keväisempiä vaatteita!

11. Oletko kevätsiivoaja?

En mitenkään erityisesti siivoamisesta tykkää, edes keväällä. On kuitenkin ihana saada laitettua talvivaatteet pois silmistä odottamaan uutta talvea ja ottaa kesäisempiä vaatteita tilalle.

12. Suunnitelmia kevätlomalle tai tulevalle lomalle?

Ai mikä loma? Ei ole tulossa edes kesälomaa :D Suunnitelmia olisi vaikka millä mitalla tosin, mutta saas nähdä mitä pääsee edes toteuttamaan.


Haastan tähän keväiseen haasteeseen:

Sigi
Anniina

Muutkin saa osallistua toki :) Ihanaa kevättä kaikille!

Kuva: weheartit.com



6 kommenttia:

  1. Mä aattelinki, että mulla jäi jotain tekemättä tänään, se oli tää haaste :D No, jos huomenna kulkisi kamera kädessä!

    Tää on niin ihana, tulee ihan kevätfiilis! Ja mä oon samaa mieltä, mekot kesällä ja kynttilät talvella ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä vaan muistutuksesta! Mua vähän harmitti, etten päässyt tätä toteuttamaan oikein kunnolla kameran kanssa, mutta sentään joitain kuvia valkkailin arkistosta :)

      Poista
  2. Ihana postaus, kevät <3 Olen monissa asioissa samaa mieltä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Mulla oli kyllä aika perusvastauksia :D

      Poista