perjantai 19. huhtikuuta 2013

Kulutanen silimä

Tein Vanquishin kanssa lakkavaihtarit, hän sai multa Orlyn Spazmaticin mistä itse en ollut kovin innoissani, ja vaihdossa itselleni yhden viimeaikaisista himotuksen kohteista. Goldeneyen.


Goldeneye on Skyfall-kokoelman yksi upeimmista lakoista. Oikeastaan tämä taitaa olla ainoa, jota suorastaan himoitsin. Toinen minkä omistan jo on On Her Majesty's Secret Servise.

Lakka on jotain ihan tajutonta! Kuin levittelisi kultahippusia kynsille <3 Kuvaisin lakkaa tummaksi jopa pronssiin vivahtavaksi kultaiseksi glassflecked-lakaksi. Glitteriksi nuo hippuset eivät mun mielestä sovi ja shimmeriksi se on liian isoa.


Kuka omistaa Kultaisen Silmän? Oletteko innostuneet vaihtelemaan lakkoja?



12 kommenttia:

  1. Mä vihasin tuota ja se lähtikin nopeasti kiertoon:D Jotenkin koostumus oli tosi ärsyttävä hiutalemainen ja vaikea levittää tasaisesti. Liukuvärikään ei tällä onnistunut:D Ihan nätti pullossa kyllä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas oon himoinnut tota kaikkien muiden blogeista jo ilmestymisestä lähtien ja harmitellut, etten raaski ostaa niin kallista lakkaa :D

      Poista
  2. No tämä sun esittely sai mut _melkein_ himoamaan sitä takaisin ;D Ilman holojuttuja ja pronssista vivahdetta olisi voinutkin olla mun mieleen :) Eli mulla ainaki metsästys "sen kultaisen lastulakan" kanssa jatkuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Voi ei :D musta tuntuu että itse löysin nyt sen oikean! Että kiitosta vaan :)

      Poista
  3. Omistan ja se on aivan ihana! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana lakkahan tämä on! Hyvä kuulla että oot tykännyt siitä :)

      Poista
  4. Tämä lakka koristaa myös mun lakkahyllyä. Mä vaan rakastan tätä lakkaa, tuo koostumus on justiinsa se juttu siinä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi koostumus onkin niin paras! Tää on kyllä vieläkin kauniimpi luonnossa kuin missään superihanissa swatch-kuvissa mitä katselin aiemmin.

      Poista